הוא נמצא תמיד איתנו ויש לנו קשר אישי רגשי איתו. אז למה לא לנצל את יתרונות הסמרטפון ולקדם את העסק עוד קצת?
אם כבר הקמת מאגר לקוחות ויש לך את מספרי הטלפון שלהם, הדרך הטובה, הקצרה והישירה ביותר להגיע אליהם היא דרך הטלפון הנייד. אבל על מנת שלא להפוך את השיווק בסלולר למטרד, ישנן מספר המלצות אליהן כדאי להצמד:
1. ההודעה נקראה:
ב SMS אין זמן וקשב פנוי לפעילות עתידית. ספקי ערך מיידי ללקוחות בזמן קריאת ההודעה. עדכני במידע רלוונטי, מבצעים העומדים
לפוג וכדומה.
2. מי זה??
מכיוון שהמכשיר שלנו מכיל מידע רב ומסתנכרן עם יומנים, רשתות חברתיות וכו', קבלת שיחה / SMS ממספר לא מוכר יוצרת ריחוק.
הזדהי כבר בתחילת המסרון או טוב יותר מכך, השתמשי בתכנה המאפשרת לך לשלוח SMS תחת שם העסק.
3. מבצע סוף?
אלא אם כן קהל היעד שלך הוא נוער, השתדלי להמנע מתיאורים מתלהבים, מקיצורים, סלנג, אימוג'י וכדומה. זכרי – קיבלת את תשומת לב הלקוח במתנה למספר שניות – העבירי את המסר בחדות.
4. להסרה לחץ כאן – נתחיל בחוק היבש. SMS שיווקי דינו כדין ניוזלטר – עליו לאפשר ללקוח להתנתק מהעסק. לכן בכל SMS עליך
לאפשר ללקוח להגיב כך. לתוכנות שליחת SMS יעודי מצרפות לינק התנתקות אוטומטי. אם אינך משתמשת בכזו, הקפידי לכתוב כי ניתן
לחזור אליך לצורך הסרה.
5. הכירי את לקוחותיך! – מה הם יאהבו לשמוע, מתי הם ערים, מתי הם פנויים, או ממוקד יותר – מתי הסבירות הגדולה ביותר שה SMS
יוביל לרכישה מיידית.
6. חשבי האם יש ערך אמיתי להודעה – תזכורת לתור שנקבע, פגישה, חידוש מנוי על ידי SMS מאפשרת לך לא לגזול זמן רב מזמן הלקוח
או להטרידו טלפונית. ברכה לחג, לעומת זאת, נבלעת בין עשרות הודעות דומות.
סטטיסטיקות המסופקות על ידי חברות המעניקות שירותי משלוח SMS מנוטר מעלות כי 87% מהמסרונים נפתחים בתוך 3 דקות מרגע הגעתם. זהו נתון שכל משווק בכל פלטפורמה אחרת היה שואף אליה בדבקות, לכן כדאי לעשות שימוש יעיל בכלי ולנתב את יכולותיו לגיבוש קהל לקוחות עוקב ומעודכן.